Fitness Najnowsze

Domowe ćwiczenia na triceps

domowe-ćwiczenia-na-triceps

Zgrabne i wysportowane ciało to marzenie niejednej kobiety. Łatwo je spełnimy, wykonując domowe ćwiczenia na triceps.

Sportowa moda

Moda na fitness i sportowy tryb życia opanowała różne jego dziedziny. Zwracamy większą uwagę na to co jemy i chcemy wyglądać zdrowo. Sport daje nam nie tylko piękne ciało ale także dużo energii każdego dnia. To idealny sposób na spędzenie wolnego czasu i zrzucenie zbędnych kilogramów. Jak głosi maksyma – w zdrowym ciele, zdrowy duch! Więc nie ma co zwlekać i jak najszybciej zabrać się za odpowiednie ćwiczenia.

Domowe ćwiczenia na triceps

Jeśli myślicie, że tylko na siłowni, dzięki pomocy profesjonalnych trenerów i odpowiedniego sprzętu można uzyskać wymarzone ciało, to jesteście w błędzie. W zaciszu domowym także wymodelujemy określone partie ciała. Nasze propozycje ćwiczeń na triceps, pozwolą wam bez problemu osiągnąć efekty.

Pompki

Pompki to chyba najpopularniejsze ćwiczenie, modelujące mięśnie ramion czy klatki piersiowej. Wykonujemy je wspierając się na palcach stóp i rękach. Ciało uginamy schodząc do podłoża. Pompki możemy wykonywać z rękoma rozstawionymi, lub umieszczonymi blisko siebie. Wybierzmy taką formę, która będzie dla nas najbardziej odpowiednia.

Podpór tyłem na ławce

Należy oprzeć się tyłem, rękoma na ławce. Nogi muszą być lekko zgięte a łokcie wyprostowane. Pięty opieramy na podłodze. Wykonujemy ugięcia tułowia, schodząc w dół i wracając do pierwotnej pozycji. Przy ćwiczeniu doskonale sprawdzi się także zwykłe krzesło. W takim przypadku, nogi powinny być zgięte tak, aby tworzyły kąt prosty. Ćwiczenie powtarzamy kilka razy.

Prostowanie ramion

W tym celu potrzebujemy ciężarki, które z powodzeniem zastąpią butelki wody czy puszki. Stajemy w lekkim rozkroku. Bierzemy w ręce nasze ciężarki, opuszczamy ręce równolegle do tułowia i podnosimy naprzemiennie, następnie prostując ramiona. Takie ćwiczenie wzmocni triceps.

Podnoszenia na leżącotriceps

Kładziemy się na macie. Kręgosłup musi być „przyklejony” do maty. W ręce chwytamy ciężarki, wykorzystywane w poprzednim ćwiczeniu. Rozchylamy ręce, tak aby tworzyły z tułowiem kąt prosty. Wolnym ruchem podnosimy je do pionu, powoli wracając do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtarzamy kilka razy.

Powyższe, domowe ćwiczenia na triceps pomogą wymodelować nam nasze ramiona. Odpowiednia dawka sportu sprawi, że poczujemy się lepiej i poprawimy swoją kondycję fizyczną.

Komentarze (2)

pati25

5 lat temu

Bardzo fajne i łatwe do wykonania są te ćwiczenia.Mam je w zestawie moich ćwiczeń

Danusiate

5 lat temu

Ponieważ właśnie zaczęłam realizować postanowienie, że będę codziennie ćwiczyć, takie zestaw jest dla mnie w sam raz 🙂 Nie za długi, a mój zestaw ćwiczeń nie zawiera ćwiczeń na tę partię mięśni.

Zostaw komentarz