Najnowsze Poradniki Styl życia

Jak utrzymać zgrabną sylwetkę?

zgrabną sylwetkę

Przyszła wiosna, więc porzucamy grube warstwy ubrań, osłaniając nieco więcej ciała niż dotychczas. Jak utrzymać zgrabną sylwetkę i cieszyć się piękną figurą?

Piękne ciało

Przygotowania do sezonu wiosenno-letniego powinniśmy zacząć dużo wcześniej. Najlepiej, jeśli cały rok dbamy o swoją figurę i piękne ciało. To bardzo ważne, ponieważ skóra i nasz organizm, potrzebują pielęgnacji nie tylko w porze wiosennej. Zimą obserwujemy mniejsze nasłonecznienie. Inaczej się odżywiamy, co może niekorzystnie odbić się na naszej sylwetce. Gdy przychodzi wiosna, z przerażeniem spoglądamy na stan naszej wagi. W zadbanym ciele czujemy się lepiej i mamy więcej energii do działania.

Jak utrzymać zgrabną sylwetkę?

Dla tych, którzy dopiero obudzili się z zimowego snu, to ostatni dzwonek, na rozpoczęcie działań. Idealna figura sama się nie stworzy, dlatego potrzebne są sposoby, które pozwolą utrzymać zgrabną sylwetkę, nie tylko na wiosnę. Przy wprowadzeniu zmian warto zachować zdrowy rozsądek. Kobieta nie powinna katować się na siłę. Pamiętajmy o tym, że najważniejsze jest zdrowie i dobre samopoczucie. To my same, musimy podobać się sobie. W utrzymaniu zgrabnej sylwetki pomoże nam dawka sportu, zdrowa dieta i mnóstwo optymizmu. A i mała zmiana garderoby nam nie zaszkodzi. W końcu wiosna to najlepszy czas na metamorfozy, więc najwyższy czas zacząć nowe życie.

Zdrowa i racjonalna dieta

Zdrowa dieta to podstawa w utrzymaniu idealnej figury. Jedząc duże ilości warzyw i owoców z pewnością uzyskamy zgrabną sylwetkę. Pszenne pieczywo zastąpmy tym pełnoziarnistym. Wprowadźmy do diety kasze i pożywne koktajle. Jedzmy jak najwięcej nieprzetworzonej żywności. Nie musimy być mistrzami sztuki kulinarnej czy wykwalifikowanymi dietetykami, by przygotować zbilansowany i odżywczy posiłek. Wystarczy przy pomocy blendera zmiksować warzywa na sok czy smaczny sos, łącząc je z pełnoziarnistym makronem czy kaszą. Świeże owoce będą idealną przekąską między posiłkami, które powinnyśmy jeść co trzy godziny. Nasze ciało i cały organizm odczuje różnicę, gdy tylko przejdziemy na zdrową dietę.

Dawka sportu

Sport to samo zdrowie, o ile nie zabieramy się za mordercze treningi na początku naszej aktywnej przygody. Kobieta powinna wybrać taką dyscyplinę, która będzie sprawiać jej przyjemność. Modny taniec, fitness, zumba czy bieganie to idealne propozycje dla pań, także tych początkujących. Do ćwiczeń warto namówić koleżanki. Dzięki temu będziemy się wzajemnie motywować i miło spędzać czas. W okresie wiosennym warto wsiąść na rower. Wielkie ośrodki miejskie wychodzą naprzeciw potrzebom mieszkańców, oferując skorzystanie z rowerów miejskich. Jazda jednośladem zapewni nam frajdę i możliwość obcowania z przyrodą. Będzie zdecydowanie zdrowsza niż przejażdżka samochodem.

Pozytywne myślenie

piękna figuraPiękna figura to nie tylko talia osy i głądkie ciało. To przede wszystkim pewność siebie i świadomość swojej wartości. Kobiety, które charakteryzują się takimi cechami są postrzegane za atrakcyjniejsze. Pozytywne myślenie może wiele zmienić. Pani swojego losu może osiągnąć wszystko, dlatego zamiast ciągle spoglądać na wagę, najlepiej zacząć wierzyć w siebie i swoje możliwości. Przecież my wszystkie jesteśmy piękne i atrakcyjne. Wystarczy tylko przyjąć to do świadomości.

Katarzyna Antos

Komentarze (2)

Emilly27k

3 lata temu

Być sobą i nie za dużo pozwalać sobie na zmiany. W małych ilościach i nie za szybko. Zbyt szybkie ćwiczenia spowodują efekt jojo.

wiola

3 lata temu

dobrze radzicie zgadzam się z artykułem

Zostaw komentarz