autentycznosc

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.

Jeśli tak — zacznij działać!

Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.
Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

Wygraj poradnik Anny Piwowarskiej Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Jeśli zaintrygował cię opis poradnika Anny Piwowarskiej, weź udział w naszym konkursie! Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Helion mamy do rozdania dwa egzemplarze książki „Autentyczność przyciąga. Jak budować markę na prawdziwym i porywającym przekazie?. Aby zdobyć ten poradnik, wystarczyło odpowiedzieć na poniższe pytanie.

Jaka byłaby twoja marka, gdybyś zdecydowała się na założenie własnej firmy?

Spośród nadesłanych wypowiedzi nagrodziliśmy najciekawsze. Poniżej prezentujemy zwycięskie pomysły na własną markę!

Kasia37: Moja marka bez wątpienia byłaby związana ze sztuką. Od lat zajmuję się rękodziełem, które wykonuję z wielką pasją i miłością. To byłby wyznaczniki mojej firmy. Każde wykonane przeze mnie dzieło, byłoby sygnowane marką, która stawia na indywidualne podejście do klienta i oryginalność. Moje projekty zawsze są spersonalizowane. Wszelkie kartki okolicznościowe i ozdoby są tworzone z sercem, dlatego chciałabym, aby moi klienci dostawali wraz z produktem poczucie, że dany przedmiot został wykonany specjalnie dla nich.

olgA: Własna marka byłaby odwzorowaniem mojego stylu i osobowości. Zawsze chciałam zostać projektantką mody. Moje projekty tak samo jak wizerunek marki byłyby kolorowe i pełne wzorów.  Postawiłabym na styl i wysoką jakość tkanin. Marka wyróżniałaby się pośród wielu innych na rynku. Miłośnicy mody chcą się wyróżniać, a moja marka mogłaby im to umożliwić. Projekty byłby autentyczne tak samo jak ja, w końcu to właśnie twórca jest najlepszą, żywą reklamą firmy.

Gratulujemy i życzymy sukcesów w realizacji własnych pomysłów na biznes! Zachęcamy także do udziału w pozostałych konkursach na naszym portalu.

Tekst sponsorowany