W Polsce sieć butików marki jest własnością Ultimate Fashion, czyli spółki będącej częścią Grupy Empik Media & Fashion. Ta z kolei jest liderem dystrybucji renomowanych marek konsumenckich takich jak chociażby znane na całym świecie Aldo, Esprit czy Hugo Boss. Ubrania River Island to oryginalne modele przeznaczone dla aktywnych i odważnych młodych ludzi. Najświeższe trendy, wysokiej jakości materiały, rzucające się w oczy kolory oraz nietypowe wzory to tylko część cech charakterystycznych projektów, które pokochali klienci na całym świecie.

Oryginalność to podstawa

Sukces River Island to przede wszystkim ciekawe, nietuzinkowe ubrania, których nie można znaleźć nigdzie indziej. Jako jedna z niewielu, marka posiada swój własny, w dodatku całkiem pokaźny, zespół projektantów, którzy sami opracowują nowe modele zgodne z trendami dyktowanymi przez światowe wybiegi. Podczas kiedy znane sieciówki i małe firmy odzieżowe zamawiają gotowe produkty z katalogów chińskich fabryk, River Island co tydzień wypuszcza do swoich sklepów nową, świeżą i dedykowaną marce mini kolekcję ubrań. Dzięki temu jej klienci zawsze znajdą tutaj coś nowego, czego nie są w stanie kupić w żadnym innym sklepie.

Poza doskonałą jakością oraz oryginalnym wzornictwem ubrań firma stawia także na doskonale przemyślany plan marketingowy obejmujący chyba wszelkie możliwe kanały sprzedaży swoich produktów. Jej ubrania oraz dodatki kupić można nie tylko w butikach czy na stronie internetowej, ale także na dużych i niezwykle popularnych portalach zakupowych takich jak Zalando czy Asos, uwielbianych przez fanów mody na całym świecie. To właśnie tutaj najczęściej robią zakupy potencjalni klienci marki.

Są to przede wszystkim młode kobiety i mężczyźni w wieku od 18 do 35 lat, którym zależy nie tylko na dobrej jakości, ale również na wyrażeniu własnego stylu i zgodnym z obowiązującą modą wyglądzie. Dodatkowo od 2010 roku ubrania z metką RI nosić mogą również dzieci. Mimo to, marka cieszy się uznaniem również wśród dojrzalszych wiekiem klientów, którzy chcą czuć się swobodnie i na czasie oraz nie być skazanym na modę typową dla osób starszych.