kolekcja
źródło: screen z YouTube

Modowe współprace pomiędzy projektantami a sieciówkami nie są nowością. Od lat, kreatorzy mody chętnie tworzą kolekcje ubrań czy dodatków, które są dostępne dla każdego. Tuż przed świętami, jedna ze znanych sieci supermarketów, obecnych w naszym kraju, wypuszcza kolekcję światowej sławy modelki i to po raz drugi w tym sezonie. Na co warto zapolować?

Heidi Klum dla Lidla

Blondwłosą piękność zna chyba cały świat. Niemiecka modelka rozpoczęła swoją karierę tuż po osiągnięciu pełnoletności. Heidi Klum brała udział w pokazach i kampaniach największych domów mody. Dzięki sympatycznemu usposobieniu, szybko zyskała sympatię widzów, prowadząc Project Runway, którego edycję polską poprowadziła Anja Rubik. Heidi projektowała już kosmetyki, a teraz przyszedł czas na ubrania i dodatki. Jej współpraca z marką Lidl była szeroko komentowana w mediach. Wszyscy z niecierpliwością czekali na kolekcję #LETSWOW, która prezentowała szeroki wybór modnych ubrań i dodatków. Pojawiły się w niej marynarki, klasyczne szpilki, kopertówki, dopasowane jeansy w różnych kolorach czy ubrania w seksowną panterkę. Każda z pań mogła wybrać coś dla siebie, w dodatku w przystępnych cenach. W kolekcji dominował elektryzujący niebieski, czerń oraz wspomniana panterka. Jeansy zachwyciły jakością, podobnie jak botki czy szpilki. Co tym razem Heidi Klum przygotowała dla klientek Lidla?

#LETSCELEBRATE

Nowa kolekcja modelki dla sieci znanych sklepów to tym razem iście świąteczna i imprezowa odsłona modnych ubrań oraz dodatków. Króluje w niej styl glamour, kobieca elegancja i wystrzałowy błysk. Dominuje czerń, złoto oraz modny w sezonie 2017/2018 granat. W całej kolekcji znajdziemy ubrania, które idealnie pasują na świąteczny czas. Nadadzą się na sylwestrową noc, pełną szaleństwa i dobrej zabawy. W takich ubraniach w pełni można będzie celebrować ten wyjątkowy czas. Druga już kampania odzieżowa Klum dla Lidla to połączenie takich tkanin jak welur, futrzane elementy czy brokat i cekiny. Ciepłe, futrzane płaszcze otulą w zimowy czas, zaś cekinowe sukienki czy połyskujące marynarki będą świetnym rozwiązaniem na wieczór. Do tego czarne czółenka czy brokatowe szpiki i modne kopertówki, w kilku odsłonach. W kolekcji znalazły się także czarne spodnie, welurowe bluzki, lekkie topy na ramiączkach czy krótkie spódnice. Nie zabrakło również szali, także połyskujących. Hitem może okazać się czarny, elegancki kombinezon czy imprezowe sukienki, mieniące się blaskiem cekinów. Miłośniczki mniej błyszczących ubrań będą mogły wybierać spośród bluzek, swetrów, czy welurowych marynarek.

kolekcja

źródło: screen z YouTube

Oprócz samej kolekcji, zachwyca spot reklamowy, który jest częścią kampanii marki. Heidi wciela się w nim w wielozadaniową panią domu, który na końcu zamienia się w miejsce do świętowania w gronie przyjaciółek. Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży od 4 grudnia.

Nie możemy się doczekać, aż kolekcja modelki trafi do sklepów w Polsce. Już szykujemy się na przedświąteczne zakupy. Co Wy myślicie na temat tego typu współpracy? Czy skusicie się na coś, spod szyldu Lidla i Klum?

Katarzyna Antos