„WYSTARCZY JEDEN GEST ABYS POCZUŁA SIĘ PIEKNIEJSZA” – pod takim hasłem 13 maja 2016 r. w warszawskim Forcie Sokolnickiego odbyła się konferencja prasowa poświęcona najnowszej linii Soraya ”IDEAL BEAUTY”. Jest to linia dedykowana młodym kobietom, która zapoczątkowała nową odsłonę marki. Nowa Soraya jest bardzo przyjazna kobiecie, bezpieczna, skuteczna i nowoczesna. Marka idzie z duchem czasu. Zmieniła się zgodnie z oczekiwaniami Polek. Odpowiada na najnowsze trendy i zmieniający się świat. Te informacje przekazała w swojej prezentacji Ewa Wdowińska – Marketing Manager.
Konferencję poprowadziła, jak zawsze elegancka i dowcipna, aktorka i piosenkarka, Patricia Kazadi.
Na spotkaniu nie zabrakło Dyrektora Zarządzającego Rafała Szczepkowskiego, który przekazał informacje nt. zmian właścicielskich oraz Dyrektor Marketingu Elżbiety Mudź, wypowiadającej się na temat nowej strategii i kampanii promocyjnych marki. Gościem był Maciej Obuchowicz, Dyrektor Strategiczny agencji Lemon Sky, który wystąpił jako ekspert opowiadając, jak zmieniają się potrzeby i oczekiwania Polek. Uczestnikom konferencji przedstawiono odświeżone logo i nowe hasło Soraya NAJLEPSZA PRZYJACIÓŁKA MOJEJ SKÓRY .
Tekst sponsorowany