Międzynarodowa organizacja TheSuperbrands Ltd., działa już w 87 krajach. Od niemal 20 lat wspiera rozwój młodych firm, nadając im tytuł Superbrands – wyróżnienie dla wytrwale pracujących nad wizerunkiem własnej marki.
W tegorocznej edycji projektu, Superbrands wraz z ARC Rynek i Opinia, przeprowadziło jedno z większych badań siły i wizerunku brandów. W teście wzięło udział ponad 15 tysięcy osób, ocenie poddano 2400 marek ze 110 kategorii. Badanie miało na celu określenie wspomaganej znajomości marki oraz skłonności do jej polecania przez konsumentów.
Eva Minge otrzymała w projekcie tytuł Created in Poland Superbrands i została wyróżniona
w kategorii „polscy projektanci mody”. Przyznane wyróżnienia potwierdza przynależność Evy Minge do elitarnego grona marek najchętniej polecanych przez konsumentów. Znalezienie się wśród takich nazwisk jak Zień, Paprocki & Brzozowski, niewątpliwie świadczy o identyfikacji marki z najsilniejszymi brandami na polskim rynku.
- Fashion PR