Z początkiem października br. Drogerie Natura otrzymały dwa szczególne wyróżnienia potwierdzające silną pozycję sieci zarówno na tle konkurencji handlowej, jak i rynku produktów kosmetycznych marek dostępnych na wyłączność. Intensywny rozwój, dynamiczny proces otwierania nowych placówek na terenie całego kraju i inwestycje w szkolenia pracowników przynoszą firmie owocne plony.
W niezależnym badaniu „Postrzeganie ofert sieci detalicznych – 2015” przeprowadzanym corocznie przez firmę OC&C Strategy Consultants, Drogerie Natura uplasowały się na 5. pozycji spośród aż 50. badanych sieci handlowych w Polsce. Ranking tworzony był w oparciu o wyniki ankiet przeprowadzonych wśród kilku tysięcy konsumentów w Polsce, którzy w ciągu ostatnich 3 miesięcy odwiedzili wybrane sieci handlowe, lub zrobili w nich zakupy. Oceny najlepszych sklepów dokonywali wg dziesięciu kategorii.
W segmencie drogeryjnym klienci szczególną uwagę zwrócili na kwestie jakości i sprawności obsługi klienta oraz dopasowania oferty do potrzeb różnych grup wiekowych. Oprócz 5. miejsca w klasyfikacji ogólnej, Drogerie Natura zajęły 3. pozycję w zestawieniu sklepów wg jakości produktów oraz 6. miejsce w kategoriach: wygląd sklepu, stosunek ceny do jakości, zaufanie. Wysokie miejsca Drogerii Natura potwierdzają silną pozycję sieci na rynku i zaufanie, jakim od lat darzą je konsumenci.
Dodatkowo, marka KOBO Professional dostępna wyłącznie w Drogeriach Natura, została wyróżniona w niezależnym rankingu najlepszych kosmetyków Best Beauty Buys! magazynu InStyle. W tegorocznej edycji grono ekspertów urodowych, oceniających ponad 2000 produktów kosmetycznych dostępnych na polskim rynku pod kątem jakości i trwałości, uznało KOBO Professional Highlighter Powder za najlepszy rozświetlacz do twarzy w kategorii „Makijaż: Policzki”. Potwierdza to tym samym wysoką jakość produktów i dobry kierunek rozwoju w zakresie marek kosmetycznych dostępnych na wyłączność.
Drogerie Natura to jedna z największych i najdłużej działających na polskim rynku kosmetycznym sieć sklepów obejmująca ponad 20 lokalizacji. Od 18 lat Natura wychodzi do Klientów z bogatą ofertą marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym oraz szeroką gamą produktów dostępnych na wyłączność marek KOBO Professional, My Secret, Sensique czy Seyo.
Artykuł sponsorowany