Duet Bohoboco, czyli Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek po raz kolejny udowadniają, że należą do jednych z najbardziej utalentowanych projektantów w Polsce. Przed kilkoma dniami w mediach ukazały się efekty ich ostatniej kampanii reklamowej do której ponownie zaprosili 81-letnią aktorkę Helenę Norowicz.
Ogromnej sławy aktorka po raz pierwszy została twarzą marki Bohoboco wiosną tego roku, większość osób zainteresowanych modą twierdziła, iż jest to jedynie jednorazowe działanie wizerunkowe projektantów. Okazuje się jednak, że siwowłosa aktorka od tego przełomowego momentu coraz bardziej pogłębia swoją relację ze światem mody.
W pierwszej kampanii Bohoboco partnerką Pani Heleny była około dwudziestoletnia, rudowłosa piękność Magdalena Jasek. Pół roku temu 81-letnia modelka podczas sesji ubrana była w czarne i białe suknie, pastelowe płaszcze oraz metaliczne żakiety. Tym razem aktorka i projektanci wybrali na potrzeby sesji jeszcze odważniejsze zestawy ubrań. Na zdjęciach z aktualnej kampanii możemy zobaczyć Helenę Norowicz w pastelowych kolorach (mimo nadchodzącej jesieni), szarościach, czerni, granacie, beżu i błękicie. Oprócz doskonałych projektów należy docenić również doskonały makijaż modelki, dominującym akcentem są pełne, czerwone usta, które niekonieczne kojarzą nam się z makijażem dojrzałej kobiety, ale w ta sesję wpasowują się doskonale.
Zarówno projektanci, jak i dojrzała aktorka starają się przekazać swoim odbiorcom, że prawdziwe piękno nie zna wieku. Pani Helena nie boi się pokazywać całemu światu swoich nóg w prześwitującej sukience, dojrzały wiek nie jest w stanie zamknąć jej w ramach określonych dla pań w późniejszym wieku. Zdjęcia aktorki pokazują, że na odwagę oraz świeże podejście do mody nigdy nie jest za późno, dojrzały wiek w końcu nie zabiera żadnej kobiecie prawa do bycia zmysłową i pewną siebie. Duet Bohoboco angażując po raz kolejny Helenę Norowicz do swojej kampanii pokazuje że powinniśmy być bardziej otwarci na różne typy urody oraz kategorie wiekowe. Na wybiegach powinno znaleźć się miejsce zarówno dla młodych, szczupłych i zjawiskowo pięknych modelek, jak np. Anja Rubik, Kasia Struss, czy Zuzanna Bijoch, jak i fenomenalnej, dojrzałej i eleganckiej Heleny Norowicz. Dzięki takiemu spojrzeniu na branże modową i urodową jesteśmy w stanie stwierdzić, iż upływający czas wcale nie musi być dla nas straszny, wystarczy że podejdziemy do przemijania w godny sposób.
Po opiniach, które znajdujemy w Internecie, możemy dojść do wniosku, iż ryzyko którego podjął się duet projektantów z całą pewnością się opłaciło. Od teraz marka Bohoboco kojarzy się znawczyń mody bardzo pozytywnie, w końcu nie każda marka modowa jest w stanie zrewolucjonizować bardzo hermetyczny świat mody.
Źródło zdjęć: Bohoboco