Lane Bryant to niezwykle popularna w Stanach Zjednoczonych firma produkująca bieliznę niemalże tak znaną jak Victoria Secret. Lane Bryant prowadzi również bardzo podobną kampanię reklamową o nazwie #plus is equal do swojego bieliźniarskiego konkurenta, spot reklamowy różni się jednym aspektem, a mianowicie modelki w niej występujące mogą pochwalić się pełnymi kształtami oraz krągłościami. Najistotniejsze jest jednak to, iż reprezentują one silne, niezależne i pewne siebie kobiety, które chcą przekazać całemu światu informację, że są tak samo wartościowe jak ich znacznie szczuplejsze koleżanki.
Sieciówka Lane Bryant zajmująca się produkcją oraz dystrybucją damskiej bielizny od lat zwraca uwagę społeczeństwa na różnice pomiędzy światem mody, w którym rządzą długonogie modelki o pięknych twarzach i figurach a tym jak wyglądają normalne, zapracowane kobiety. Sieciówka specjalizuje się w głównej mierze w projektowaniu oraz sprzedaży bielizny dla kobiet w większych rozmiarach, podkreślając przy tym że tradycyjne modelki przeważnie są znacznie szczuplejsze niż przeciętne kobiety chodzące po ulicach miast. Magazyny modowe również lansują trend w którym na wybiegach panują panie w rozmiarze XS. Nas jednak dziwi takie postępowanie, w naszym kraju większość pań nosi rozmiar M lub L, w innych bardziej rozwiniętych krajach nierzadko kobiety noszą ubraniach od L do XXL. Właśnie dlatego wielkie domy mody, magazyny dla pań oraz producenci ubrań powinni skupić się również na paniach w większych rozmiarach.
Spot reklamowy #plus is equal na Times Square
Firma Lane Bryant podczas tygodnia mody w Nowym Jorku postanowiła przedstawić szerszej publiczności nową kampanię reklamową, w której pierwsze skrzypce grają kobiety o krąglejszych kształtach, kampania została nazwana #plus is equal. Naszym zdaniem akcja promocyjna prowadzona przez sieciówkę Lane Bryant jest bardzo dobrze przemyślana, dzięki niej wiele kobiet może dojść do wniosku, iż ich rozmiar nie ma znaczenia, dzięki czemu każda z nas może czuć się piękna, wyzwolona i seksowana. W spocie reklamowym wzięły udział niezwykle popularne modelki plus size, a mianowicie: Ashley Graham, Candice Huffine, Precious Victoria Lee, Justine Legault, Georgia Pratt i Sabiny Karlsson. Panie podczas nagrywania klipu znajdowały się na Times Square. Podczas tworzenia spotu reklamowego marka Lane Bryant postanowiła zorganizować przyjęcie w którym wzięły udział wszystkie modelki, w miłych okolicznościach, przy kawie oraz pysznych potrawach rozmawiały na tematy modowe, urodowe oraz powiązane z wprowadzeniem większej tolerancji odnośnie rozmiarów.
Ambasadorką marki Lane Bryant jest doświadczona modelka z 15-letnim stażem w branży Ashley Graham. W swojej karierze Ashley zdążyła przeżyć wiele wzlotów i upadków, udało się jej wystąpić na okładkach wielu poczytnych magazynów, jak i pozować do słynnego kalendarza Pirelli. Zdarzyły się w jej karierze również sytuacji, kiedy jej telefon milczał przez kilka miesięcy. Teraz, na szczęście modelka ponownie jest na topie. Historia tej właśnie kobiety powinna być dla nas przekładem tego, że dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości jesteśmy w stanie osiągnąć bardzo wiele, a nasz rozmiar i inne atrybuty zewnętrzne nie powinny nadmiernie wpływać na nasze życie.
Źródło zdjęć: Facebook