Naturalne świece zapachowe
Fotografia pochodzi z Houseofglam.pl

Przed nami długie, jesienne wieczory, które wiele z nas spędzi w domowym zaciszu. Warto zadbać o to, aby stanowiły one dla nas formę relaksu i wypoczynku przed kolejnym dniem pełnym wyzwań. Wiele z nas lubi spędzać jesienne wieczory w towarzystwie książki, dobrej herbaty i świecy zapachowej. Dziś przyjrzymy się tej ostatniej. Przedstawiamy naturalne świece zapachowe, które umilą ci wieczór.

Świeca zapachowa poddana badaniom

Z roku na rok obserwuje się wzrost świadomości konsumentów. Ci nie opierają się już wyłącznie na deklaracjach marketingowych producentów, lecz coraz częściej zadają  ważne pytania. W przypadku świec zapachowych największe zainteresowanie budzą substancje uwalniane w wyniku spalania. Świadomy konsument chce wiedzieć, z jakimi związkami chemicznymi ma do czynienia i w jaki sposób oddziałują one na jego organizm. Coraz więcej osób szuka istotnych informacji w internecie oraz na różnego rodzaju targach, gdzie można je zadać wystawcom. Niestety, wielu konsumentów nie otrzymuje odpowiedzi na nurtujące pytania. Zazwyczaj słyszą oni po raz kolejny deklarację marketingową, która nie zawiera konkretnych informacji, na pozyskaniu których im zależy.  Marka House of Glam postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom świadomych klientów. W tym celu prowadzi program badawczo-rozwojowy współfinansowany przez  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Poza tym ambitne plany pozwala zrealizować fakt iż House Of Glam jest również spółką portfelową funduszu inwestycyjnego Spinaker Alfa. Dzięki empirycznemu podejściu do zagadnienia, daje konsumentom pewność, iż w składach świec nie znajdują się potencjalnie groźne dla zdrowia pulmonologicznego substancje.

Świeca zapachowa

Fotografia pochodzi z Houseofglam.pl

Etyczny wymiar biznesu, czyli badania równie ważne co marketing

Polska marka House of Glam zajmuje się produkcją naturalnych świec zapachowych. Przykłada ona ogromną wagę do opracowywania produktów, które są bezpieczne dla konsumentów i przyjazne dla środowiska.  Ta innowacyjna polska firma postawiła tezę, że świeca zapachowa jest tak bliska użytkownikowi, iż powinna być traktowana w charakterze kosmetyku. W związku z tym postanowiła dołożyć wszelkich starań, aby zyskać pewność, że produkty, które oferuje swoim klientom, są dla nich bezpieczne także podczas procesu spalania.

Świeca zapachowa House of Glam

Fotografia pochodzi z Houseofglam.pl

Kosmetyczna czystość

Marka House of Glam realizuje program badawczo-rozwojowy, którego efektem są wypracowane receptury świec zapachowych o kosmetycznej czystości spalania. Starannie dobierane są surowce do produkcji, a o ich usieciowienie zadbał stworzony na potrzeby projektu zespół B+R. Świece zapachowe House of Glam bazują na naturalnych woskach, masłach i olejach kosmetycznych a jakość produktów oferowanych przez tę polską markę jest zgodna z wytycznymi WHO dla wnętrz. Podejmując tematykę pulmonologicznego bezpieczeństwa produktu, marka stawia milowy krok w kategorii świec zapachowych. Prawo nie wymaga od producentów świec spełniania norm dotyczących zdrowia, nacisk kładziony jest wyłącznie na etykietę, która często może wywołuje mieszane uczucia ilością piktogramów i ostrzeżeń. House Of Glam chce być prekursorem tzw. „white label” czyli czystej etykiety dlatego też wykazała, że produkty są w stanie przejść nawet rygorystyczne badania dermatologiczne. By pokazać jak bardzo zadbano o czystość receptur dla świec, stworzona została seria 6 produktów z pełną oceną bezpieczeństwa produktu kosmetycznego. W produktach wyeliminowano alergeny nawet z tak trudnych kompozycji zapachowych jak „czarny pieprz”.

House of Glam Świeca zapachowa

Fotografia pochodzi z Houseofglam.pl

Budowa społeczności wokół projektu i sukces emisji crowdfundingowej

Wdrożenie projektu w życie, a szczególnie ekspansja na rynki zagraniczne, wymaga nakładów finansowych. Marka House of Glam postanowiła poddać się bezpośredniej ocenie konsumentów i pozyskać finansowanie w wyniku kampanii crowdfundingowej na platformie Beesfund.com. Uzyskała w ten sposób dodatkowe 384 201 zł od 212 akcjonariuszy.  Marka House of Glam została wyróżniona również w marcu 2020 roku nagrodą Top Polish Brands a w maju 2020r. Puls Biznesu poświęcił House Of Glam aż całą stronę analizując potencjał biznesowy marki.

Świeca zapachowa z naturalnym woskiem

Fotografia pochodzi z Houseofglam.pl

Julia Wieniawa współwłaścicielką House of Glam

Innowacyjny projekt polskiej firmy zajmującej się produkcją świec zapachowych spotkał się z zainteresowaniem Julii Wieniawy. Czwarta marka osobista 2020r. wg miesięcznika Forbes Woman wkrótce po tym jak ogłoszono wyniki plebiscytu postanowiła po raz pierwszy w życiu zainwestować swoje środki na rynku kapitałowym i po wykupieniu części udziałów, zostać współwłaścicielką marki.  Julia, jak wyznała na swoim Instagramie chętnie sięga po świece zapachowe podczas wieczorów, gdzie oddaje się medytacji i jodze. Julia Wieniawa jest świadomą konsumentką i zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę odgrywa jakość wyrobu.

Ekspansja zagraniczna

Jak podkreśla Robert Kościelski, Prezes Zarządu i właściciel marki House Of Glam, „strategia budowania silnej marki nie ma przysłaniać dostępności produktu – stąd przystępna jak na tego typu produkty cena na polskim rynku”. W związku z tym marka jest obecna zarówno w polskich kwiaciarniach jako idealny, niezobowiązujący prezent jak i gabinetach kosmetycznych gdzie z entuzjazmem została przyjęta jako produkt do masażu dłoni. House Of Glam realizuje również prezenty korporacyjne ze swoich produktów dla takich firm jak Santander Bank czy Mostostal Warszawa. Zainteresowanie ze strony zagranicznych dystrybutorów jest bardzo duże. Już dziś House Of Glam jest z powodzeniem dystrybuowana na wymagającym, szwajcarskim rynku. Kolejne zapytania dotyczące dystrybucji spłynęły z takich krajów jak Włochy, Francja czy Wielka Brytania. Trwają również zaawansowane rozmowy z dystrybutorem w Kuwejcie. „Polska ma wielu producentów świec lecz cierpi na deficyt silnych marek, którymi moglibyśmy pochwalić się  na świecie. House Of Glam to projekt, który ma to zmienić” dodaje w rozmowie z nami Robert Kościelski.

Robert Kościelski

Robert Kościelski, Prezes Zarządu i właściciel marki House Of Glam

 

Trzymajmy więc kciuki za dynamiczny rozwój i kolejne projekty od House Of Glam!

 

Z pełną ofertą świec zapachowych możesz zapoznać się, klikając w link https://houseofglam.pl/