Fitness

Ćwiczenia aerobowe

Chcesz szybko i trwale pozbyć się uporczywych „boczków” wylewających się ze spodni? A może masz dosyć dokuczliwego brzuszka lub galaretowatych ramion? Jeśli tak, nadszedł czas na ćwiczenia aerobowe!

Chcesz szybko i trwale pozbyć się uporczywych „boczków” wylewających się ze spodni? A może masz dosyć dokuczliwego brzuszka lub galaretowatych ramion? Jeśli tak, nadszedł czas na ćwiczenia aerobowe!

Ćwiczenia aerobowe to obecnie najbardziej niedoceniana część ogólnie pojętnego dojrzalakobieta.plu. Nie tylko doskonale kształtują naszą kondycję, ale też pozwalają na zrzucenie nadmiaru tłuszczyku.

Ćwiczę, a nadal nie widać efektów!

Robisz każdego dnia kilkadziesiąt brzuszków, przysiadów, zdrowo się odżywiasz… A efekty są mizerne? To dlatego, że zamiast skupiać się na zrzucaniu tkanki tłuszczowej – rzeźbisz mięśnie. Ulegają one co prawda wzmocnieniu, ale niestety giną pod fałdkami, które posiadasz. Powinnaś działać dwutorowo: rzeźbić mięśnie przy prowadzeniu jednocześnie treningu aerobowego.

Aeroby, czyli co?

To np. jazda na rowerze, nordic walking, jogging, pływanie… i wiele innych, czyli trening tlenowy polegający na podejmowaniu wysiłku trwającego przez dłuższy czas na tym samym poziomie zintensyfikowania. Doskonale wzmacnia organizm oraz umożliwia efektywne zrzucenie nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Jak łączyć ćwiczenia?

Zapisz się na zajęcia dojrzalakobieta.pl w Twoim mieście. Będziesz tam ćwiczyć pod okiem profesjonalistów, którzy dostosują aktywność do Twoich możliwości, a następnie stopniowo będą podnosić poprzeczkę. Jeśli jednak pochodzisz z małej miejscowości, spróbuj zacząć od jazdy na rowerze. Wystarczy 30 minut szybkiej jazdy, a następnie wykonywanie serii ćwiczeń na rzeźbę – by już po miesiącu zauważyć pierwsze rezultaty.

Jak często ćwiczyć?

Pamiętaj aby dać swojemu organizmowi czas na odpoczynek i regenerację. Treningi najlepiej przeprowadzaj co dwa dni. Stosuj technikę: dzień pracy/dzień odpoczynku. Zbyt częste i trudne treningi sprawią, że tkanki nie będą miały kiedy regenerować, a co za tym idzie „tworzyć”. O umięśnionym brzuchu możesz więc wtedy tylko pomarzyć.

Wybierz taką aktywność, która Cię cieszy i sprawia przyjemność. Staraj się również urozmaicać treningi np. jeśli kupiłaś kije do nordic walkingu, to nie korzystaj cały czas z tej samej trasy. W ten sposób trening aerobowy nigdy Ci się nie znudzi!

Natalia Herzog

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *