Logomania
The Nix Company z Unsplash

Moda rządzi się swoimi prawami. Co sezon wyróżnić możemy wiodące trendy, które często pojawiają się na ulicach i pokazach mody. Tej jesieni wpisuje się w nie logomania. Ta zazwyczaj kojarzy się z logotypami znanych marek, które na ubraniu bądź dodatku uległy zwielokrotnieniu. Nie tylko wielkie domy mody stawiają na ten trend. Co ciekawe, logowane ubrania znajdziemy też w sieciówkach w znacznie przystępniejszej cenie.

Spis treści:

  1. Torebki logowane – hit czy kit?
  2. Ubrania z logowaniem – jakie mamy do dyspozycji?
  3. Logomania w wersji minimalistycznej i dyskretnej
  4. Sukienka z logowaniem – jak ją wystylizować?
  5. Logowana torebka – z czym ją zestawić?

Torebki logowane – hit czy kit?

Logomania jawi się jako kwintesencja kiczu. Wiele osób kojarzy je z żonami rosyjskich miliarderów, które lubią demonstrować swój status społeczny. W tym celu noszą futra, złote torebki i buty z logowaniem. Nie stronią też od kosztownej biżuterii w dużych ilościach. Takie zestawienie nie najlepiej kojarzy się większości z nas. Warto jednak podkreślić, iż logomania to trend, który jest dość mocno osadzony w latach 80. minionego stulecia. Obecnie powraca ze zwielokrotnioną siłą. Tylko od nas zależy, czy go przyjmiemy, czy odrzucimy jako ten, który zupełnie do nas nie pasuje. Niektóre kobiety źle czują się w mocno wyeksponowanym logo, uważają bowiem, że w ten sposób się wywyższają lub stanowią żywą reklamę.

Ubrania z logowaniem – jakie mamy do dyspozycji?

Jeśli jednak logomania do ciebie przemawia, mamy dla ciebie dobrą wiadomość. W sklepach znajdziesz wszystkie elementy garderoby w tym wyjątkowym klimacie. Zwielokrotnione logowanie może mieć dres, kurtka, apaszka, torebka, buty, plecak, bluzka, sukienka, koszula, a nawet spódniczka. Tylko od nas zależy, czy będziemy potrafiły wystylizować te rzeczy. Ubrania z logotypami można bowiem zamienić w wyróżnik stylizacji, jak i otrzeć się o kicz, który tak dobrze znamy z przełomu lat 80. i 90.

Logomania w wersji minimalistycznej i dyskretnej

Nie jesteś pewna, czy zwielokrotnione logotypy na ubraniach pasują do twojego stylu i osobowości? Daj im szansę, ale w wersji minimalistycznej. Torebka może zawierać logowania tylko na pasku, a dres wyłącznie na lampasie. W ten sposób możemy oswoić się z tym mocnym trendem z lat 80., który nieoczekiwanie powrócił.

Sukienka z logowaniem – jak ją wystylizować?

Niektóre z nas lubią mocne akcenty w stylizacjach. Sięgają po oryginalne, asymetryczne kroje i żywe, nasycone odcienie. Jeśli lubisz wyróżniać się spośród tłumu, cenisz sobie niebanalne rozwiązania i nie brakuje ci fantazji, dobrym rozwiązaniem może okazać się logowana sukienka. Ta wbrew pozorom jest dość łatwa do ogrania. Wystarczy dobrać do niej czarne, gładkie rajstopy, czarne, gładkie botki, czarny płaszcz i gładką torebkę w czerni lub w jednym z odcieni, jaki pojawia się na sukience.

Logowana torebka – z czym ją zestawić?

Większość z nas preferuje jednak dodatki z logowaniem. Największą popularnością cieszą się torebki. Nieco rzadziej sięgamy po buty z logowaniem. W obu przypadkach musimy jednak zachować pewną powściągliwość. Warto zadbać o to, aby logowanie stanowiło najmocniejszy akcent naszej stylizacji. Skoro marzy ci się torebka z logowaniem, to postaw na bazową stylizację. Czerwona szmizjerka, czarne gładkie rajstopy, czarne botki, czerwony płaszcz i czarna torebka ze srebrnym logowaniem to elementy, które tworzą spójną całość. W takim wydaniu logomania charakteryzuje się dobrym smakiem.

Zapraszamy do lektury:

Półbuty dla kobiet – od czego zacząć przy wyborze odpowiedniego modelu?