Myśl o poniedziałkowym poranku napawa nas strachem. Świadomość, iż weekend powoli dobiega końca, stanowi źródło frustracji. Naukowcy udowodnili, że osoby, które mają dobre relacje z współpracownikami, w mniejszym stopniu stresują się obowiązkami zawodowymi.

Myśl o poniedziałkowym poranku napawa nas strachem. Świadomość, iż weekend powoli dobiega końca, stanowi źródło frustracji. Naukowcy udowodnili, że osoby, które mają dobre relacje z współpracownikami, w mniejszym stopniu stresują się obowiązkami zawodowymi.

W firmie spotykają się różne osobowości. Każdy z nas ma inny charakter, toteż nietrudno o nieporozumienia i konflikty. Choć nie istnieją zespoły idealne, warto zadbać o dobrą atmosferę w pracy. To właśnie ona wpływa na naszą wydajność i kreatywność. Osoby, które czują się nieswojo w towarzystwie koleżanki, z którą dzielą pokój, często koncentrują się na negatywnych emocjach.

Atmosfera w pracy

Polacy przykładają ogromną wagę do warunków, w jakich pracują. Świadomość, iż wszyscy patrzą na siebie wilkiem, wpływa negatywnie na nasze dojrzalakobieta.pl i samopoczucie. Częściej zgadzamy się na gorsze warunki finansowe niż nieprzyjazną atmosferę.

Zaraźliwe emocje

Każdy z nas może zmienić nastawienie kolegów do swojej osoby. W tym miejscu warto zaznaczyć, iż emocje bywają zaraźliwe. Jeśli chcemy pracować w życzliwej atmosferze, powinniśmy stosować się do kilku zasad. Wyznawcy religii Wschodu uważają, że powraca do nas taka energia, jaką wysyłamy.

Sympatia współpracowników

Osoby, które traktują innych z sympatią, łatwo zjednują sobie ludzi. W tym miejscu warto zaznaczyć, iż nie musimy lubić wszystkich współpracowników. Wystarczy, że nasze relacje będą poprawne. Podczas śniadania warto porozmawiać z osobami, z którymi dzielimy pokój. Dyskusje na tematy pozazawodowe pozwalają nam lepiej poznać drugiego człowieka. Może się okazać, iż nielubiana koleżanka wcale nie jest zamknięta w sobie.